2012. október 5., péntek

Kozma-Vizkeleti Dániel előadása

2012. október 5-én 20.00 órakor a Gimnázium Teleki-termében 

Kozma-Vizkeleti Dániel
tart előadást

Párkapcsolatokról
– különböző megközelítésben 
címmel

 Mi határozza meg, hogy ki tetszik nekem? És ha találok valakit, aki igen, akkor mitől függ, hogy én tetszem-e majd neki? Mit jelent az, hogy párkapcsolatban lenni "munkás" dolog? És mitől függ, hogy egy kapcsolat hetekig, hónapokig, vagy évtizedekig tart? Mi segíti a kapcsolat fenntartását és mi nehezíti? Hogyan tudom megtartani az önállóságomat és értékeimet, ha igazodom valaki máshoz? És hogyan lehet eligazodni abban a sokféle kapcsolatban, amit láthatunk magunk körül? És ha a szüleim elválnak, velem mi lesz? És ha Apunak lesz egy új kapcsolata, az új barátnő előző házasságából származó gyerekének apja nekem kicsodám? Ezekhez hasonló kérdésekre keressük a válaszokat az előadás és azt követő beszélgetés során.

Kozma-Vizkeleti Dániel pszichológus, családterapeuta, a Károli Gáspár Református Egyetem óraadó oktatója

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése